Ansvarlig til opbygning af Customer Success funktion

Brænder du for skabe succes hos kunderne? Kan du organisere succesfulde implementeringer og hjælpe kunderne når de har spørgsmål? Kan du overføre begejstring og glæde online så kunderne synes det er fantastisk at samarbejde med os? Så er du vores nye teamplayer.

Om jobbet

Dit ansvar er at drive onboarding og udvikling af kunderne fra kontrakt til go-live og løbende øge udbredelsen og anvendelse af eksisterende og nye funktioner. Dit mål er enkelt, giv kunderne maksimal værdi af systemet. Din opgave er hands-on kombineret med løbende etablering og udvikling af Customer Succes-funktionen. Du forventer at tage ejerskab for den daglige drift og sikre opbygning af processer, som vil gøre det muligt at tilføre yderligere ressourcer, som behovet vokser. Du vil kort og godt være med til at gøre ClinicDrive til den fortrukne ledelses- og personaleadministrationsløsning til tandlægeklinikker.

Om dig

Du trives med at være del af et målrettet og ambitiøst team, der har succesfulde kunder, der er glade for et fantastisk produkt. Vi lægger derfor vægt på, at du har gode kommunikationsevner, og at du kan strukturere flere projekter på en gang. Du forstår at arbejde digitalt, så du online får kunderne engageret i den daglige anvendelse af alle funktioner. Du arbejder databaseret med dine opgaver og samler løbende feedback om forbedringer og ny funktionalitet, dermed indgår du i naturligt samspil med produktudviklingen. Du trives i en dynamisk hverdag, hvor der er kort fra beslutning til handling og forstår vigtigheden af, at vi som team er fuldt afhængige af hinanden. Du er derfor også åben, tillidsfuld og loyal i din tilgang til samarbejdet. Du forstår at tage udgangspunkt i en strategi og omsætte den til en operationel handlingsplan med fokus på kundetilfredshed, processtyring, aktiviteter, KPI og løbende dialog omkring tilpasninger.

Kvalifikationer

  • Du er velformuleret, tålmodig og en god kommunikator på skrift og tale.
  • Du har erfaring med IT, og gerne arbejdet i lignende funktion i en SaaS virksomhed.
  • Du forstår at sætte din ind i nye digitale løsninger og udnytte mulighederne.
  • Du arbejder struktureret og målrettet.
  • Du har en naturlig interesse for produkter, kunder og branchen.
  • Du er struktureret og har sans for detaljerne.
  • Du behersker engelsk og dansk i både skrift og tale.
Om ClinicDrive

ClinicDrive er et SaaS start-up fra 2019 som er i gang med at skalere forretningen. ClinicDrive arbejder med effektiv ledelse i den daglige drift ved at levere digitale løsninger, som frigør tid til eksekvering og tilpasning i en foranderlig hverdag hos brugere indenfor sundhedsbranchen, pt. med fokus på tandlæger. Vores ambition er international ekspansion, så vi ikke blot skaber mere sundheds-ressource i Danmark, men også internationalt.

Personalefordele
  • Fleksibel arbejdstid
  • Frokostordning
  • Central placering ved banegården
  • Løbende kompetenceudvikling
  • Sund arbejdsplads
  • Sociale aktiviteter
  • Work life balance med fokus på egen omsorg
Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Fynboe, CEO på 44 12 56 64 ellers send os din ansøgning og CV så hurtigt som muligt og senest den 10. februar 2022. Vi evaluerer løbende kandidater og forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget, når vi har fundet den rigtige kandidat.

Ansøgningen skal sendes til: people@clinicdrive.dk

  • Arbejdssted: Vejle
  • Arbejdstid: fuldtid
  • Løn: Efter kvalifikationer