Customer Success Partner

Brænder du for skabe succes hos kunderne? Kan du bidrage til at drive succesfulde implementeringer og hjælpe kunderne når de har spørgsmål? Kan du overføre begejstring og glæde via telefonen så kunderne synes det er fantastisk at snakke med dig? Så er du vores nye teamplayer.

Om jobbet

Dit ansvar er at drive implementeringen af kunderne, hjælpe dem når de går i stå og følge op på dem løbende og sikre de får maksimal værdi af systemet. Du vil arbejde i ClinicDrive’s CRM system og sikre løbende opfølgning på salgstragten og være særlig opmærksom på kontraktfornyelser og kundeforespørgsler.

Om dig

Du trives med at være del af et succesfuld team, der har succesfulde kunder, der er glade for et fantastisk produkt. Vi lægger vægt på, at du har gode kommunikationsevner, og at du kan strukturere flere projekter ad gangen. Du har et digital mindset og har flair for systemer, kombineret med tålmodighed til at hjælpe kunderne igennem de udfordringer de måtte have. Du forstår at vigtigheden af, at kunderne får et produkt som spiller max – ikke blot gør det dit job sjovere, kunderne bliver gladere, derfor bidrager du også løbende med et højt testniveau. Du trives i en dynamisk hverdag, hvor der er kort fra beslutning til handling og forstår vigtigheden af, at vi som team er fuldt afhængige af hinanden. Du er derfor også åben, tillidsfuld og loyal i den tilgang til samarbejdet.

Kvalifikationer

  • Du er velformuleret, tålmodig og en kom kommunikator på skrift og tale.
  • Du har erfaring med CRM – eksempelvis WebCRM – er det et plus
  • Du har arbejdet som salgssupporter, customer service eller lignende gerne i en SaaS virksomhed.
  • Du har en naturlig interesse for produkter, kunder og branchen
  • Du er struktureret og har sans for detaljerne
  • Du behersker engelsk og dansk i både skrift og tale.
  • Udsendelse af nyhedsmail/opdateringsmails
Om ClinicDrive

ClinicDrive er et SaaS start-up fra 2019 som er i gang med at skalere forretningen. ClinicDrive arbejder med effektiv ledelse i den daglige drift ved at levere digitale løsninger, som frigør tid til eksekvering og tilpasning i en foranderlig hverdag hos brugere indenfor sundhedsbranchen, pt. med fokus på tandlæger. Vores ambition er international ekspansion så vi ikke kun skaber mere sundhed for ressourcerne i Danmark, men også
internationalt.

Personalefordele
  • Fleksibel arbejdstid
  • Gratis kaffe og the
  • Frokostordning
  • Central placering ved banegården
  • Løbende kompetenceudvikling
  • Sociale aktiviteter
  • Work life balance med fokus på egen omsorg
Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Fynboe, CEO på 4412 5664 ellers send os din ansøgning og CV så hurtigt som muligt og senest den 20. juni 2021. Vi evaluerer løbende kandidater og forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget, når vi har fundet den rigtige kandidat.

*Arbejdssted: Vejle